Mar 20, 2011

Blood Went Skyrocketing!

Today my blood went skyrocketing. Dd hates me when I screamed but I hate him for screaming at his sister & brother or cried merengek2 for no apparent reasons. Dahlaah bangun lambat pukul 12noon baru Dd bangun, then mandi seminit, grabbed towel, turned on the tap, shut the door then keluar terus pakai baju. Rambut pun kering jer. I asked him to go back to the bathroom and brushed his teeth. Instead any dutifully son would do..he started to get cranky & tantrum and questioned me..Mana ada satu minit? Lebih satu minit laa..and bla..bla..blaa.when he started the bla..he will mentioned stale stories of yesterday or 1 week ago masa I flashed my anger yg mana mama pun dah lupa ape bende.Dd memang kuat menjawab unlike Adly.  I just ignored him with a clenching teeth tahan geramm..spoiled mood betul. Then a few hours later..he started again..this time screamed kat Lily suruh budak tadika tu angkat pinggan yang dia dah habis makan sebab tolong tengok the youngest sister. Since when boleh makan depan TV? Then he screamed again and babbled that his sister is lazy, on and on..tambah pulak dengan baby tiba2 menangis. Masa nih..so sorry Mama dah tak boleh tahan..I came near to him nak suruh diam tapie he ran away..mahu 3x saya pusing itu meja makan sebab nak pergi dekat dia..cepatt pulak budak ni larii..the rest jadik blurr..he screamed..I screamed..gosh what happened to me ahh? ni ada yg kena enrol course 'anger management nih' astaghfirullahalaziimm! Nasib baik mama bukan jenis pukul or cubit-mencubit kalau takk memang habihh si Dd nih.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin